سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من دکتر امیر کرابی هستم مشاور سئو در کرج و افتخار این رو دارم که امروز در این مطلب در موارد مختلف مفاهیم سئو سایت همچون معنی سئو وب سایت کرج و یا رابطه بین سئو و طراحی وبسایت با سئو وبسایت نکاتی را عرض کنم. همچنین من در بخش نهایی این محتوا عرض خواهم کرد که طراحی وب سایت سئو در کرج و نیز پشتیبانی سئو کرج از طریق تیم چگونه صورت خواهد پذیرفت. از این که با من همراهید سپاس گزارم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وب سایت

سئو وب سایت چیست

بهسازی {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و انجام همه نکات مرتبط با موتور جستجوی گوگل به صورتی که در کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا سرویسهای شما و همچنین تمام اصطلاحات وابسته به آن که توسط مخاطبین در موتور جستجوی گوگل، جستجو می گردند در بالای نتایج گوگل قرار بگیرند. جهت تفهیم بیشتر این مفهوم باید قبل از هر چیز بفهمیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کلمه کلیدی چیست

به هر اصطلاح ای که توسط مشتریان جهت دست یابی به 1 "هدف" در گوگل جستجو گردد، کیورد خواهد بود. به عنوان نمونه کلمه کلیدی در این مطلب سئو سایت در کرج می باشد! کلمه ای که اگر مشتریان علاقه به تهیه خدمات آن را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و سرچ خواهند کرد.

برمیگردیم به مبحث سئو سایت چیست.

در ادامه مبحث عنوان شده دو پاراگراف قبل، به عنوان نمونه در صورتی که جهت خود کیورد خدمات یعنی سئو سایت در کرج را تیتر یک یک پیمان اجرایی سئو سایت قرار دهیم، کلیه کلمه های کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل 1 سفارش سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این تیترها، تیترهای دوم تا سوم بعد از کلمه کلیدی هدف هستند و اگر که وبسایت در تمامی این تیترها، در صفحه 1 گوگل قرار گیرد (جهت نهایی لینک اول) این وبسایت متناسب با کلمه "سئو وبسایت در کرج" سئو می باشد.

هزینه سئو سایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که تارگت شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی وب سایت شما مختلف می باشد. مثلا اگر کلمه کلیدی "خرید مغازه در کرج" را تارگت سئوی 1 سایت قرار دهیم، هزینه سئو وب سایت آن با کلمه کلیدی "سئو سایت در کرج" کاملا متفاوت (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم گوناگون و قدرت آنها در بهینه سازی سایتشان با هم گوناگون است.

 

و به همان میزان در صورتی که کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را هدف کنیم، نصف بهای تهیه آپارتمان در کرج بایستی پرداخت گردد. زیرا رقبای دارای وب سایت های گوناگون در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وبسایت های تهیه منزل در کرج، در مورد سئو فعالیت می نمایند و لذا شما نیز به همان میزان کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رقیب های کیورد "سئو وب سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو وبسایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو سایت دقیقاً به عملکرد رقیب های شما در طول فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقبای وبسایت زمان استارت سئو وبسایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقبا تایمی که این کلمه به صفحه 1 برسد متفاوت است.

عیناً مانند 1 مسابقه اتوموبیل رانی که لحظه ای که شما (بعنوان 1 راننده) به سه ماشین اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو ماشین اول این مسابقه در فرایند رانندگی با شما کاملاً گوناگون خواهد بود. رقبای شما در لیست اصطلاحات کلیدی مرتبط با کالا یا خدمت نیز در آن تایم که به صفحه 1 وارد شوید، کاملاً وابسته با برنامه ریزی سئو کار شما، استراتژی خود را تغییر خواهند داد. دقیقا همان استراتژی ای که شما با رقبای بعدی خود که سعی نمایند موقعیت شما را در صدر نتایج جستجو موتور سرچ گوگل بگیرند انجام می دهید و استراتژی بهینه سازی خود را با توجه به رقابت جدید عوض خواهید نمود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با دو شیوه آموزش سئو وب سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو وب سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید شخصا سایت شرکتتان را سئو نمایید با 1 فرایند {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه حداقل 1 تا دو ساعت درگیری ذهنی با برنامه یادگیری سئو وبسایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

تدریس کننده این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 پارت پنجاه دقیقه ای را به آموزش نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

مبرهن است که سئوی وبسایت شما در پایان این دوره آموزشی (که از طریق تیم ما به 2 شکل حضوری یا آنلاین ارائه می گردد) تضمین شده است. مبلغ این مدت آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار خواهد بود. هر چه فراگیری شما در این مدت سریعتر باشد، مبلغ دوره کاهش پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو وبسایت مشتریان

در صورتی که می خواهید که وبسایت هر فردی را با هر کلمه کلیدی ای سئو نمایید، می باید روزانه چهار تا 6 ساعت کار بی وقفه و منظم را در مدت لااقل 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مانند کیورد همین محتوا (سئو وبسایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

نحوه آموزش مدرس این شیوه همچنین دقیقا مانند نحوه کارشناس در شیوه پیشین با همان نرخ است.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت در کرج شامل مقدار کمیتی و کیفیتی خدمات سئو دارد که با در نظر گرفتن شیوه سئوی وب سایت شما مختلف خواهد بود؛ اگر از منابع انسانی داخلی شرکت استفاده نمایید، قیمت سئو وبسایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به تارگت طی خواهید نمود، شدیداً مختلف خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مانند سیاست سازمان در تعداد اصطلاحات کلیدی و همچنین منطقه جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان نمونه کلمه "سئو وبسایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وب سایت در تهران" حداقل به میزان هفتاد% کاهش هزینه خواهد داشت و معکوس همین روند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان هفتاددرصد از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد بود!

خدمات سئو وب سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وبسایت شامل تمامی نکات ذیل در مجاورت هم تا صعود وب سایت به تاپ لینک گوگل است که در امتداد به توضیح جزء به جزء این خدمات خواهیم پرداخت. همراهی شما تا این بخش مایه خرسندی ماست:

سئو تکنیکال سایت

رفع ایرادات درون وب سایت در شروع عملیات و همچنین ایجاد یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مربوط به لینک سازی درون سایت) و استفاده از پلاگین های سبک کننده حجم وب سایت (با هدف لود سریعتر) و نیز نصب پلاگین های بهبود سئو مشابه یوست یا رنک مث و همچنین تمرکز روی اصول UX و UI و از تمام این نکات مهمتر بررسی کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن اشکلات آن جزو سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی سایت (وردپرس یا دیگر زبان های طراحی سایت، بین 3 تا 5 میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

توجه به این امر نیز بسیار مهم می باشد که فرایند چکاپ و کشف کردن ایرادات وب سایت شما لااقل 1 روز تمام از زمان یک مشاور سئو را صرف خواهد کرد.

سئو تکنیکال یک استراتژی کوتاه مدت نبوده و از آغاز فرایند سئو تا مدتها بعد از پایان عملیات سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت 1 فرایند میان مدت جهت ایجاد 1 استراکچر برای ربات های گوگل می باشد که از راه این استراکچر، ربات ها دریابند که این وبسایت کدام 1 از اصطلاحات کلیدی خود را تارگت قرار داده است.

سئو داخلی وب سایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید مطالب مخاطب محور که در هیچ سایت دیگر موجود نباشد (حق کپی رایت رعایت شده باشد) را تولید محتوا گوییم. مقالات می توانند از انواع نوشتاری، صوتی یا ویدئویی (محصولات آن وب سایت می نمایند و از تمام موارد بالا بهره برداری می نمایند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی نمایند که این سایت دارای محتواهای ارزشمندی است!

احتمال دارد که تک به تک این استراتژی ها اثری در سئوی سایت نداشته باشند، اما استفاده هوشمندانه از پکیجی از آنها می تواند اثر مهمی بر جایگاه سایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. اگر سئو کار شما یک شخص با سابقه باشد، مطمئن باشید که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. دقیقاً مشابه 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم 1 غذای لذت بخش را عرضه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه از دو جانب قابلیت click here بررسی دارد. "استخدام کارشناسان ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام نیروهای مستعد به عنوان نیروی سئوکار". اکنون می خواهیم هر دو مورد آن ها را با هم تحلیل کنیم

بابت این که تا این مرحله از مقاله با ما بودید، از شما متشکرم.

در صورتی که در جستجوی استخدام یک متخصص برای سئو وب سایت در کرج هستید، ما این استراتژی را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری اجرا می کنیم. (نحوه اجرا بعد از مطالعه کلمه های کلیدی مشخص می شود) کافی است از مسیر بخش تماس با ما استفاده و با ما تماس بگیرید.

در صورتی که در جستجوی استخدام در شاخه های مربوط به سئو وب سایت در کرج هستید، از مسیر پر کردن جدول ویژه این کار در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به شکل غیر حضوری به آموزش شما مبادرت ورزیده و از هر شهر ایران، شما را به صورت غیر حضوری و اشتغال در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

اگر در جستجوی عقد قرارداد سئو وبسایت در کرج هستید، تیم ما به عنوان شخصیت رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می توانیم به عقد قرارداد رسمی با شما بپردازیم. تنها لازم است از فرم رزومه، تجارب قبلی ما و نیز از صفحه درباره، سوابق اجرایی تیم ما را بازدید دقیقتر و سپس با خیال راحت با توجه به سئو سایت خود به صورت گارانتی شده همراه با تمام ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو وب سایت سه سوت وب

علی (مدیراجرایی و رئیس هیات مدیره مجموعه سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقیبان ما در رشته سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این رقیب پر انرژی ما در رشته طراحی سایت در تمام شهرها دست به نوآوریهای گیرای زده که هر وقت من به عنوان 1 متخصص سئو، یکی از ابتکارات نوی او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

جهت این جوان عزیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

سئو وب سایت رایگان

در صورتی که به شکل کارآموز در قسمت کارورزان ما آغاز به یادگیری نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وبسایت (از هر کجای ایران به شکل آنلاین)

دوم) آغاز به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو وبسایت رایگان خود به عنوان یک پیمان اجرایی اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وبسایت کرج

 

سئو و طراحی وبسایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل 2 استراتژی سئو و طراحی وبسایت در کرج باشد، از تخفیف جذابی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید کرد.

سئو وبسایت کرج

در واقع سئو وب سایت کرج و کلیه استراتژی ها به شکل مشترک در هر فضا شامل وب سایت فروشگاهی یا وبسایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی متفاوت ولی زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وبسایت مشابه 1 اتوموبیل می باشد. بعضی از اتوموبیل ها جهت باربری و بعضی جهت کابرد خانواده و بعضی جهت پیست های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مشابه طراحی سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی است و طراحی وب سایت سئو در کرج مهارت ماست.

کافی است تا در یک جلسه تلفنی تعدادی از وبسایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس خریداران با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو سایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقبای من و شما خواب نیستند و جهت گرفتن جایگاه شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را برای شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه مقاله (تهیه محتوای دیسکاور در بازه های زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ کلیک از سوشیال های پر مخاطب و یا وب سایت های پویا همچون وبلاگ ها

سوم) تلاش برای امتداد مسیر سوشیال سیگنال هایی که در نکته های قبلی نام برده شد

چهارم) تلاش برای بهبود زیربنای کدهای سایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمات کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وب سایت در کرج:


Report this wiki page